انتقاد نایب رئیس شورای شهر از پرداخت نشدن حقوق کارکنان آبفا دزفول

غلامعلی پوررضائی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران دزفول بیان کرد: مردم دزفول خوش حساب، مومن و نسبت به پرداخت قبوض منظم هستند لذا انتظار می رود به دزفول به عنوان دومین شهر استان که بیش از 150 هزار اشتراک آب و 42 هزار اشتراک و مشترکین خوش حساب دارد توجه ویژه ای شود. وی اظهارکرد: پرداخت حقوق کارکنان در زمان بازگشایی مدارس و هزینه های مضاعف خانواده ها برای خرید پوشاک، نوشت افزار و سرویس مدرسه ضروری است ولی حقوق آنها از حدود سه ماه پیش پرداخت نشده است.

غلامعلی پوررضائی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران دزفول بیان کرد: مردم دزفول خوش حساب، مومن و نسبت به پرداخت قبوض منظم هستند لذا انتظار می رود به دزفول به عنوان دومین شهر استان که بیش از 150 هزار اشتراک آب و 42 هزار اشتراک و مشترکین خوش حساب دارد توجه ویژه ای شود.
وی اظهارکرد: پرداخت حقوق کارکنان در زمان بازگشایی مدارس و هزینه های مضاعف خانواده ها برای خرید پوشاک، نوشت افزار و سرویس مدرسه ضروری است ولی حقوق آنها از حدود سه ماه پیش پرداخت نشده است.

رئیس کمیسیون خدمات و بهداشت شورای اسلامی شهر دزفول از زحمات شبانه روزی مجموعه آبفا شهرستان دزفول قدردانی کرد و گفت: علاوه بر رفع شکستگی ها و خدمات روزانه شاهد بهره برداری از توسعه شبکه آب منطقه و رفع تنش آبی در مناطق مختلف شهرستان در ماه های اخیر بوده ایم.

وی از مدیرعامل آبفا استان خوزستان دعوت کرد در صحن رسمی شورا حاضر و پاسخگوی مطالبات و مشکلات اداره آبفا منطقه دزفول باشد.

به گزارش ایرنا، تعدادی از کارکنان اداره آبفا شهرستان دزفول امروز دوشنبه با نایب رئیس شورای شهر دیدار و خواستار پیگیری معوقات خود شدند.

نظرات

captcha